MussePusse


Det blev Gärdet trots en trött Matte tur nog.

Tyvärr förälskade sig Svea i Musse som inte helle han
var sen att hänga på henne.
Hmm...!

Jag fick styra upp det hela och riva i åt honom för att
han skulle veta att Svea fortfarande är en liten flicka
och INTE någon fullvuxen tik som man kan såra hur som
helst.

Jag kollade så att allt gick rätt till samt att
Svea var ren i baken.
Hon som enbart brydde sig om denna Musse...Pusse!

Svea tycker alla hanar utan urskiljning är spännande.
Jag däremot vet att det är skillnad på hanar & Hanar!
Musse fick jättemånga pussar av påhängsen liten Svea idag.

Det var drygt att hålla koll idag.
Ingen direkt vila för min del på Gärdet i dag alltså.

Det är HÄR jag hör hemma!
Bland de stora hundarna!

Spigge höll som vanligt uppsikt över Svea som tydligen doftar godare
än många andra tikar.

Fina, kloka överlevaren Selda klarar sig hur det än blir.
Hon är verkligen någon att hålla i handen när åskan går.
Tyvärr är hon mer intresserad av sork än av mig.

Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Fin fina:D

2009-07-30 @ 22:19:59
URL: http://gizmo-leeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0