Blomsterplockning


Upptäckte hur otroligt fin Dina var i dag när vi gick med
Gärdesflocken.
Man ska ju inte fråga om en dams ålder men jag har hört
ryktas om att hon är 13 år.
En mycket välbehållen och stilig tik men frågan är hur hon
tycker om "Lammkött"?

-Kiosken är öppen! hördes det ljuda genom Gärdesskogen!
Det var naturligtvis Snälla Frasse som var ute och gick med
Sally. Hon har haft urinvägsinfektion så hon har inte alls mått bra i
Midsommar men nu är hon pigg, glad och frisk igen.

Sen skulle Matte och plocka sina jäkla blommor!
Jag blev trött av att bara titta på henne.

En full korg fick hon ihop innan hon gav sig.

Dessa nedrans blomster fick jag trängas med i cykelkorgen.
Varken jag eller LillHusse förstår Mattes enorma besatthet av
att ha blommor kring sig på sommaren.
Hur sjuk är hon egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0