Sallys kalas


Så här glad är Sally över att hon fyllde 3 i dag.

Jag & Sally övervakade så bitarna blev
lika stora.

Alla hundar fick var sin bit av Sallys rosa tjejtårta.

Vissa tog försig före alla andra..

..& vissa väntade & undrade om att det skulle bli något över på
någons tallrik.

...& vissa fick ha tårtvakt med sig för att enbart ta sin
egna tårtbit.
Mixa är här inne på sin andra eller tredje bit.
Hon är som vanligt alltid hungrig.

Hennes bror Moltas blev lite trött efter sin tårtbit och
orkade enbart sitta i sin Mattes knä istället för att jaga
mer tårta.

Det var en massa hundar på kalaset och ALLA fick tårta eller morotskaka.
Matte blev Morris favvis efter att han fick två stora bitar av henne samt att han
fick slicka rent tårtfatet.


Kalasade gjorde:
Sally födelsedagsbarnet
Jag övervakade det hela
Moltas sprang mest runt och luktade efter tjejer som vanligt
Mixa letade mat och tårtbitar
Morris tog för sig av tårtan innan Frans ens sagt varsågod
Stella fick kopplas för att inte ta flera bitar
Morris älsar min Matte nu efter att hon bjöd på morotstårta
Balder var med och försökte få sig en extra bit
Tudor han gick för sig själv och luktade som vanligt
Sascha busade med Stella hellre än åt tårta
Doris satte fart & tog emot så fort någon ny kom till kalaset
Max skuttade och var lika glad som vanligt
Nomi gillar tårta mer än jag trodde
Afganen den vita ljuva tjejen skötte sig bra
Afganvalpen som jag fick ryta i åt flera gånger
Softien som är kastrerad men det struntar jag i
Vorstern som doftar så gott
Ljusa golden kommer jag inte ihåg namnet på
Lilla valpen Tilde sprang som en gasell på gräsmattan
Lilla valpen Maxi en korsning av allt mellan himmel och jord
Vita goldenvalpen fick jag också fostra lite när han inte var i vattenpölen

Tror vi var ca 21 glada hundar idag.
Tack Sally för ditt roliga och goda kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0