Tusan också!

Inte nog med att jag inte fick komma i närheten av Svea
när hon löpte då hon spottade och fräste så fort jag närmade
mig henne.
Nu har Smilla börjat löpa och hon vill inget hellre än att jag ska
bry mig om henne men tror ni jag får det då?
NÄ! Det ska övervakas och passas på oss HELA tiden
trots att vi försöker springa iväg och vara för oss själva
en liten stund. Smilla vänder upp baken mot mig, viker
undan svansen samtidigt som hon viskar:
-Kom igen "Schnygging", nu drar vi!

-Vad gör ni? är den ständiga frågan som kommer från
både min och Smillas Mattar så fort vi är ur deras synfält.

Ska Smilla & jag aldrig få lite privatliv tillsammans?
Jag börjar tröttna på det här nu.

Jag vill med Svea men hon vill inte med mig.
Smilla vill med mig men jag får inte för Matte!....
Hur komplicerat kan ♥ vara egentligen?

Nu ryktas det även att Harpyan Narita "har en eller flera bullar i ugnen"...
Till midsommar får vi se om små hallontassar tittar fram.
Då lär jag få det jäktigt om jag ska vara med och uppfostra
även den kullen.
Puh! Det är köriga tider då när de små ska fostras i 
äkta Glideanda för det hoppas jag Narita vill även
den här gången.
Förstår att Mormor Lis är stolt och längtansfull inför
den eventuella nedkomsten.
Matte går runt och mumlar:
-"Oj oj oj snart  blir jag Fajmoj igen"...

Själv får jag väl roa mig så länge med att kolla in de stora bollarna
som nu har kommit upp i ett träd på den Kungliga Djurgården.

Kan lugnt påstå att jag har verkligt oflyt när det gäller min önskan
om att bli Far! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0