Suck grymtar Matte!


I går morse tog vi en rask prommenad i 40 minuter.
På den sträckan stannade jag och kissade MINST
160 gånger räknade en grymtande Matte ut.
Kan jag rå för att detta var ett helt nytt område för mig
och av förklarliga skäl var jag tvungen att markera
att jag, Glide hade varit där.
Bajsade gjorde jag även två gånger och Matte hade
EN bajspåse med sig.
-Oh my God sååå Piiinsamt!
Vår arla prommenad ledde till att Matte fick skavsår
på båda hälarna samtidigt som hon tyckte att jag
kissade för ofta.
-"Men ge dig Glide! Du KAN bara inte vara
så kissnödig, du har ju redan kissat var 10:de meter"


Glatt överaskad blev jag dock när jag nådde slutmålet och
fick träffa en ny dam vid namn Ella (Bella) som visade sig
vara en mycket söt långhårig Tax på 10 år som
gillar ToyBoys.

Jag gjorde rent tandraden, ögonen samt pussade allmänt
på henne för att visa min uppskattning och tydligen gick det
hem för efter den behandlingen är vi bästisar.
Kolla in min svans vad den viftar, den är alldeles suddig på fotot
för den är inte still en sekund när jag pysslar om Ella Bella.
Gick ut till en park på lunchen där vi kunde springa lite lösa.
Hoppas det kan bli en fortsättning veckan ut på våra träffar.
Frk Ella Bella och Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0