Nattgästen äter!


Min nattgäst går nu runt och plockar ur papper från
pappersinsamlingspåsen.
Hon bökar och stökar runt.
Tar ut skräp ur kassen och bär in i rummet där hon
lägger allt i en stor hög.

Sen äter hon som en häst!
Direkt när hon kom idag så sprang hon som vanligt
in och åt upp ALLT i min matskål.
Det fylldes på flera gånger under dagen och
samtliga portioner åt hon upp...
Eftersom jag gillar att gå upp och nattäta
så la Matte upp mat åt mig när Svea väl
hade kommit upp i sängen nu för natten.
Vem tror ni nu plötsligt klarade av att
hoppa ner från sängen?
Jodå, Svea tog ett skutt ner från sängen
och sprang på sina små korta ben direkt in
i köket och åt upp allt på fatet.
Undrar om hon har mask den lilla Prinsessan?
Måste nog ta mig en titt nästa gång hon
bajsar!
För något fel är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0