Schhhhh....

Tyyyyyyssssst.... !!!
INTE ett ord om detta för nu håller jag andan tills
den värsta kylan har gett sig av så att inte Matte kommer på
idén om att jag fryser FÖR mycket om tassarna och skaffar..
SKOR till mig!
Eftersom jag vet hur Matte fungerar, samt vilken hennes favoritfärg
är så kan det mycket väl bli dessa för de finns tydligen i min storlek!!
Jösses Amalia så orolig jag blir när jag ser hur hon sitter och sneglar på
dessa vidriga "bojor" på nätet.
Som om inte det räckte så hade de tydligen en matchande hatt även DEN
i min storlek.
-Oh My God!
Jag är VERKLIGEN orolig nu!...
Må kylan försvinna så snart som möjligt nu innan Matte hinner skaffa
detta till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0