Aktivitet i Valplådan

Hallå Fassan är jag mest lik dig eller Mamma?

Än jag då, vem liknar jag mest?

 
Ha ha ho ho... jag vet då att jag är mest lik Tant Smilla.
Lika lat som henne är jag.
Gör inte mer än jag behöver och helst inte ens det.

Jag ligger lite här..

... men aldrig får man då vara ifred.
Lek med varandra istället kära syskon!

Jag gillar mera att vila mig i form!

Syskonen Knoll & Tott

Det är tur att det är höga kanter på valplådan..

Lite koll här ovan ifrån kan jag ändå ha

-Mamma kom tillbaka ner till oss!
-Eller så kan jag komma upp till dig istället?

Tyyyysta ungar!

Ibland är det så skönt att bara få vila öronen och brösten...
Undrar vart Glide är?
Ska inte han komma & ta sin del av ansvaret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0