Besök av Frk Teflon


Just nu har jag besök av Frk Teflon, alias Sally Erwall
Jag kallar henne TeflonSally pga att allt rinner av henne när någon
skäller eller mopsar upp sig mot henne.
Hon är kompis med alla. Hamnar aldrig i bråk och är omtyckt av alla.
Inte bryr hon sig det minsta när jag skäller och gnäller på henne när hon
kommer hit. Allt rinner av TeflonSally.
Hon är lite lik Baloo i Djungelboken, den stora snälla björnen.

Men oj så hon piper efter sin Husse när han gick.
Hon ligger nu vid dörren och väntar på att han ska komma och
hämta henne.
Själv ligger jag och trängs med Matte i soffan.
Ligger nära nära henne för att visa att hon är MIN Matte
och ingen annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0