Besök hos Narita

I dag var en bra dag.
Jag och Smilla fick träffa Narita.
Matte ropade och då kom
den bestämda lilla fina räven springande
í en väldig fart och det blev det värsta
pusskalaset för oss alla tre.

Smilla och Jag jagade upp en
grannkatt till Narita.
Det var faktiskt inte jag som började
utan det var Smilla som började skälla
på katten.
Men det är klart, jag var inte sen med att
hänga på och jagade iväg kattskrället upp
i trädet.

Sen tog vi en tur tillsammans i grönområdet
i krokarna där Narita bor.
Efter att Narita hade bajsat så gick Smilla dit
och käkade upp bajset.
Huuuur äckligt är inte det Smilla?
Så nu blir det inte några tungkyssar med den
tiken för min del i allafall.
Blähä Smilla!

I natt sov Smilla under täcket hos Matte men hon rör sig
som en elvisp så Matte fick sova oroligt i natt.
När jag försökte komma upp i sängen fick jag mig
en åthutning för det är tydligen bara hos själv som får
ligga hos MIN Matte!!
jättedåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0