Glajdina



Jaha ja, då blir jag väl även i år tagen för tik nu när Matte har fixat till
Östermalms mest kitschigaste cykelkorg med röda rosor på.

Är mest rädd för att någon stilig & morsk hane ska se mig
nu när jag tvingas åka runt i den enormt fjantiga korgen.
-Ha ha ha, titta där åker "Glajdina" den söta lilla rara tiken!
ropade de efter mig förra året.
Då gick korgen i den rosa färgskalan... Suck!
Det är tufft att vara hane med en Matte som gillar BÅDE blommor OCH rosa!

...& på en skala 0-10... HUR många gånger tror ni LillHusse kommer att låna
Mattes cykel i år?
Förra året "tappade han bort" en cykel så det är nog utstuderat i år för att slippa
cykelsvinn kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0