Det började så bra...

Här ser ni Kungen af Östermalm!
Tack och lov för att det är många löptikar i mitt område just nu.
Jag sniffar och Matte blir mer och mer irriterad när hon
får vänta vid varenda kissfläck.
Måste nämligen kolla in om jag fått några "mail" från villiga tikar
som söker mig. 
Vill INTE missa en endaste dejt!
Sen måste jag svara på "mailen" också genom att kissa tillbaka som en hälsning
att jag varit där.
"Glide was here!" men då suckar Matte högt för det tar mycket  längre tid än vanligt.
Dagen som började så bra slutade i terror!
När vi kom hem sa Matte att jag luktade "kissig hund" och kallade mig
"PelleSnusk"!
Blev deporterad direkt in i den vidriga duschen och nu doftar jag
"hallon & ros"...
Suck!
Vilken hanhund vill frivlligt gå runt och dofta "hallon & ros"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0