LillHusse måste vara sjuk!

Men nu ska ni få höra... 
Jag tror LillHusse har blivit sjuk.
I dag när vi kom hem från IKEA hade han nämligen bakat!!!!!
Dubbel sats av kanelbullar...
...OCH TVÅ hallon och blåbärspajer!!!
Det doftar verkligen ljuvligt men tror ni jag får smaka?
 
NÄ, det kommer jag garanterat inte att få göra.
LillHusse påstår att jag bara ska äta min vanliga hundmat (som jag
är så innerligt trött på, har han själv prövat att äta samma mat i 9 års tid?)
SadiastMatte hon är sträng och tänker på min vikt och mina tänder.
Inte en endaste kväll har hon glömt tandborstningen på mig
sedan jag kom hem från tandläkaren.
Det är en pina varje kväll när jag känner på mig att det börjar bli dags för den där
jäkla tandborstningen.
I god tid innan brukar jag sakta och ljudlöst glida in under sängen och
lägga mig där tills SergantMatte böjer sig ner, fäller upp sängkappan och säger.
-Men Glide, ligger du här nu när vi ska borsta dina tänder!
Jag gör mig så platt och tung jag bara kan men Früline
drar fram mig i benet och bär in mig till badrummet för att sedan skura tänderna på mig.
Detta gör hon varje kväll trots att jag inte ens fått smaka på LillHusses färska kanelbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0