Men Matte då!

I morse började dagen med att jag låg kvar länge trots att jag
hörde hur Matte var uppe och stökade redan före 6 trots att hon har
semester.
Förstod att något var på G eftersom hon tydligen funderade på
om hon skulle rulla håret INNAN vi åkte till veterinären...???
Anledningen förstod jag direkt då vi kom in i undersökningsrummet...!
 
Min Matte kallar nämligen min veterinär för
"SnyggConstantin" och inte nog med att hon flämtar högt och lågt till
alla om hur uuunderbar han är så SÄGER HON DET OCKSÅ TILL HONOM!
Jag skämdes så jag ville sjunka genom undersökningsbordet när hon
berättade vad han går under för beteckning i hennes kvinnliga djurägar krets.
-Nu är du väl glad när du ska få träffa "SnyggConstantin" säger
de åt Matte när jag ska dit.
 
Vägde 3,3 kg idag MED koppel!
Har gått upp 3 hg sedan sist men då hade jag inte
heller ätit på flera dagar när jag hade ont i halsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0