Första dagen!

Idag gjorde jag min första dag på hunddagis!
Det blev ett mycket AKUT läge som gjorde att 
Matte igår efter jobbet tvingades knata runt
och söka dagis åt mig.
Vi hade tur och fantastiska Carla och John
tog emot mig redan idag.
Fick springa med när Matte cyklade till jobbet.
På halva vägen hivade hon in mig till en sovande 
Carla som tog emot. Dagis öppnar nämligen inte 
förren klockan 08 och Matte börjar 06.
Sen åkte Carla och jag tillsammans till dagis där jag
fick träffa de andra kompisarna.
Upptäckte att jag redan känner flera av dagiskompisarna
som tex. Tillis, Myra och Elliot.
Boxerdamerna Bianca och Metzi bor också i mitt område men
dom gillar jag inte pga deras alltför yviga kroppsspråk
så dom räknas inte. Tänker aldrig hänga med dom, aldrig
någonsin.
Carla och John tyckte det gick bra för mig och det var en 
mycket stolt och glad Matte som kom  och hämtade mig 
och då möttes av
-Inga problem alls!
Hem så fort jag kunde och sov. Jag var heeelt slut efter min 
första D.A.G.I.S.D.A.G!
 
I morgon fyller jag 11 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0