Bajs i svansen

Först skulle det handlas jord och så åter en ny blomma. 
Tillslut fick jag äntligen komma till Gärdet men där kunde jag inte ragga som jag brukar göra. Jag bajsade nämligen på mig.
Det fastnade i stjärten och när jag försökte få bort det så kletade det fast sig även i svansen blandat med löv och gräs.
Typiskt när jag spanade in två stiliga tikar som jag tidigare inte har haft förmånen att träffa på. När jag kom närmare hörde jag hur den ena viskade:
-Usch, det luktar BAJS!!
Då skyndade jag mig att backa därifrån så snabbt som möjligt för att de inte skulle se min nerkletade bajsröv.
När jag kom hem blev det SANERING!
Som plåster på såret för duschen fick jag äta lite god potatisgratäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0