Pascal är dum!

När vi gick hem från dagis passerade vi Spiltan. Där hade jag lyckan att träffa på 3 tikar varav en löpte. Hurra! Min lyckodag!
Visserligen var det Ridgeback damer och då får jag alltid akta mig för de brukar vara vilda med sina framtassar, något jag inte alls gillar.
Men löper de så brukar jag ändå vilja hänga med de.
Vi lekte och hade det jättemysigt när plötsligt Pascal dök upp från ingenstans...
Han tyckte att det var HAN ensam som skulle underhålla tikarna varpå han la ner mig på rygg samtidigt som han skällde som den värsta urhund.
Jag blev verkligen LIVRÄDD och ville GENAST gå hem. När vi kom in gick jag direkt och la mig under sängen.
Oj vilken chock!
Dumma, dumma Pascal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0