Iza, en liten Prinsessa

Wow, nu är jag kär!... Igen!

HON heter Iza och är en långhårig liten TAX flicka
med de vackraste ögon man kan tänka sig.
image560

Visserligen reste hon ragg de första gångerna vi träffades
men det tror jag enbart var för att hon gillade mig så mycket.
Jag brukar slicka henne i mungipan för att tala om för henne
att det är hon som får bestämma och jag är undergiven henne.



Märker att hon verkligen gillar min uppskattning för hon blir så glad
och viftar på svansen i smyg när hon tror att jag inte ser det.
Ibland tittar hon bort   och försöker spela svårflörtad men jag vet ja...
Hur en Prinsessa ska tas!

image564

Sött Princesspänne, undrar hur Iza skulle se ut i det tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0