Lördagsgodis & duschbelöning

När duschningen, föningen, tandborstningen och öronpetningen är färdig
så brukar jag få välja något ur "Godislådan" som står i städskrubben.
Jag vet så väl när det är dax för det och jag känner väl igen lådan och vad
den innehåller så därför, när Matte går mot lådan så brukar jag
skynda mig dit, sätta mig nedanför och viftar i svansen
för då är det fest!

Eftersom det även är lördag i dag så blev det kombinerat
lördagsgodis och duschbelöning dvs TVÅ godisar! Hurra!
image596

Jag valde en tuggplatta och ett godiskex.

Som vanligt när jag får något så försöker jag hitta en plats att gömma
godiset på. Man vet ju aldrig när det blir svälttider.
Bland kuddarna i soffan, under sängen, i tvättpåsen eller
allra helst i någon blomkruka ifall det nu skulle råka finnas någon.
Matte har tyvärr lärt av misstaget  som hon säger så numera finns det
inga blomkrukor på "Glide avstånd" hemma hos oss. Suck!
(Hos Fam Borg går det fortfarande att hitta bra krukor att gömma
godis i tack och lov)
Jag längtar dit nu och saknar prommenaderna, klapparna och lekarna
med mina "Storkusiner". Hoppas dom kommer hit och hälsar på mig snart.

Glide  +hund

Glide 202

Godisbit i munnen

Tyvärr hittade jag ingenstans att gömma godiset på idag så jag
fick lov att äta upp det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0