I dag åkte Tegelpannan



..till sin nya familj!
All Lycka Till du underbara, frimodiga och levnadsglada
lilla "Klumpeduns". Hoppas du fortsätter att vara lika
härlig livet ut som du hittills har varit sedan du
föddes.
Fina, glada och spralliga Tegelpannan!
Vi kommer att sakna dig jättemycket men kommer snart
och hälsar på dig i Layla så fort vi  kan.



Tegelpannan & hans kära Mormor vid
eftermiddagens rastning vid  Spiltan.



Jag hittade en torr Frolic & en annan liten
godbit under bokhyllan i hörnet
så efter det så låg jag kvar, gnällandes
samt enstirrandes för jag  trodde nämligen
det skulle komma fler godsaker eller så
såg jag  eventuellt något mer ätbart där inne.
De andra satt bara och drack te och hade
det gott medan jag ensam fick leta mat.



Den enda som hjälpte till var Tegelpannan
som också försökte få tag i mer godsaker.
Men det är ju klart, han gör alltid lika som
jag gör för är jag en förebild så är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0