LillHusse hos doktorn


I dag fick jag följa med när LillHusse skulle till
läkaren.

Men jag fick sitta kvar i korgen i väntrummet när de andra gick
in. Jag hade också velat  följa med  in och lyssna.

Jag blev trött & uttråkad så då tog jag mig en tupplur medan
jag ändå bara väntade.

Kanten på korgen passar precis höjden på min haka så
där kan jag lägga ner hakan och behöver inte hålla
uppe huvudet.
Fiffigt va?

Men det tog fasligt lång tid att vänta..

Fick lov att slumra lite till..

Men hade koll ändå som vanligt

Tillslut kom han min ÄLSKADE LillHusse!
Hoppas hoppas nu bara att fortsättningen för honom går bra..
Jag  tycker INTE om när någon i min familj inte mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0