Blev välkomnad

Fick ett rejält mottagande av
Johnna och hennes 10 hundar
när jag kom idag.
Visserligen gömde jag mig bakom
Matte så fort jag såg Johnna för då visste jag
att det var dags för bad och klipp.
Johnna har 9 trevliga Yorkrar och 1 nakenhund,
Frk Tindra som fullkomligt älskar att busa och tugga på
pennor. Den damen är högt och lågt.

Först satt jag i Mattes knä och morrade ner på de andra
hundarna men då slängde Matte ner mig igen på golvet
så då fick jag lov att sluta morra för att få komma upp igen.

I vår när Johnna får valpar så ska Matte hem till henne
och hälsa på och har jag då tur så kanske jag får ett
syskon... En söt liten tjej skulle jag önska mig då isåfall
om jag får välja.
Så att hon kan få ha de rosa kläderna och de små
pluttenuttiga hårspännena som Matte annars
tvingar på mig. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0