Feta Complete

I dag fick jag det bekräftat, det LillHusse kallar mig för.

TJOCKIS!!
-Jag är en Tjockis!

Skulle försöka prova overall idag men antingen var benen för långa

Eller så fick jag inte igen dragkedjan i ryggen för magen satt i vägen.

Jag för  min del tror nog att dessa overaller är felkonstruerade för skulle

De ha rätta mått så skulle de ha passat mig.


Detta resulterar nog i att det i fortsättningen kommer att inhandlas

Light foder till mig.

-Bye bye  feta Yorkfodret
&
-Hej hej till "Lightfoder för överviktiga småhundar".

Suck!
Inte blev det bättre av att förpackningen visade en bild 
av liten Molats på framsidan.

Det betyder ju att det är HAN som ska äta den 
maten och INTE jag som är
En Yorksherieterrier..."med lite för mycket hull just nu!"

PS: Väger nu 3,4 kg mot tidigare 2,2 DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0