Hundutställning

Matte var på hundutställning i går.

Jag fick INTE följa med!...Suck!

Annars hade jag kunnat vara med och spana in någon
tänkbar tik till mig men... Man ska inte blanda som en
rödhårig skånska hade sagt till Matte när hon funderade på
hur en valp med Narita och hennes hund skulle sett ut.
Det skrattade tydligen Naritas Matte och min åt resten av
dagen.
-"Man ska inte blanda!"

Detta är min svärfar Lucky som egentligen heter:
CH San Jo Lucky In Love
och kommer från kennel Honto-no
Inte undra på att Narita är så vacker när hon har en sådan
fin pappa.
Tydligen var även Mimmi, Sara och Spigge på utställningen
men dom satt i Corgi montern så där hade jag väl ändå
inte fått varit så det var nog kanske lika bra att jag var hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0