Ny meny

Sedan i fredags är det denna dieten som gäller för
"överviktig liten kaxig rackare med ullpäls"
Royal Canins Obesity
                           
Den smakar ok men det är säkert nyhetens behag som gäller här.
Matte stannade bilen på Valhallavägen i rusningstrafik.
Hivade ur mig ur bilen för att släpa in mig på
kliniken hos "SnyggConstantin" där jag skulle vägas.
Vågen stannade på 3,45 kg..
Jag kände igen mig från när jag  var där den gången när
hemska boxern Linus hoppade på mig på Gärdet och jag höll på att
stryka med. Det var INTE roligt vill jag lova så därför
darrade jag extra mycket så Matte skulle känna att jag inte ville vara
kvar där inne längre men hon hade ju enbart fullt sjå att
glutta om "SnyggConstantin" skulle skymta förbi så jag fick
stå där och darra i min ensamhet tills matsäcken var betald
och vi stegade ut därifrån.
Tack och lov!


Nu jäklar är det slut på sötebrödsdagarna för min del!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0