MIN leklåda

Tror ni inte på tusan att Matte skulle fjäska för det lilla odjuret och tog fram
hela min leklåda också så Gimli skulle känna sig välkommen.
Pyttsan, det ÄR han inte så varför fejka tänkte jag och
sprang fram och tog varenda leksak som han tittade åt.
-"Hörru, Det är MITT & MINA saker! Fattar du inte det
sa jag åt honom men han varken lyssnade eller fattade det utan
fortsatte leka med ALLT som JAG hade tänkt leka med.
Det var rätt jobbigt att vaka över hela leklådan
samtidigt som man  skulle hålla koll och ta ifrån honom sakerna
som jag tappade för jag kunde ju inte hålla allt i munnen samtidigt
även om jag försökte få koll på allt.

image470

Titta bara, här har jag till och med bevis för hur han är och snokar i MIN privata leklåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0