Favorit i repris

Min Matte är allt bra snäll hon för trots
att hon har så ont i foten så tog hon med mig
ut på picknick som hon vet att jag uppskattar
så mycket.

Färden gick till bryggan på Strandvägen där vi
slog läger.

Matte med sin onda fot i vädret.



Medan jag fick sommarens smarrigaste märgben
på bryggan...



Blev lite trött efteråt så då hade Matte gjort som ett
litet solskydd åt mig där jag kurade in mig i och njöt
av att det var sommar, varmt och att jag var mätt i magen.



Vinden från vattnet svalkade ljuvligt även för liten hund.



Men plötsligt var jag helt försvunnen...



Då hade jag gått och satt mig hos några snälla 
tjejer för att bli klappad.
Hade lite svårt med deras tyska dock men klapparna
var det inge fel på...

En heldag på bryggan i solen gjorde mig gott.

Vov vov från liten brygghund med ullpäls

Kommentarer
Postat av: fanny

fan va söt hund :)



Jag ska ha lite nya låtar till min ipod :)

Vilken är din favoritlåt just nu?

2008-07-26 @ 00:57:46
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0