Nattgäst



Först när Smilla kom hem till mig så var hon rätt trevlig
men hon låg mest på sin filt & surade för att
hennes familj åkt till Italien och lämnat henne
hemma. I natt hos mig.



Men sedan när hon upptäckte att hennes gula väska
var fylld med mat inför vistelsen hos CarlHenrik
så blev hon minst sagt aggresiv och satte sig I väskan
för att vakta den och efter det så var det lönlöst
att ens föreslå att vi skulle leka för då visade hon
tänderna så fort jag kom i närheten av väskan.
Så jag fick ligga i soffan och hon låg bredvid
sin väska & surade samtidigt som hon vaktade
så jag inte skulle sno åt mig maten.

Hoppas hon är på bättre humör när hon kommer tillbaka
nästa söndag igen.... Surpuppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0