Plötsligt händer det!...

-Äntligen har det hänt!
Narita har upptäckt mig!!!!
Hon lekte till och med mig igår för första gången
sedan vi träffades.
Skällde inte mer än några få gånger i går åt mig.
Jabadabadooooooo, jag är sååååå lycklig!
        

I går satt hon i sin Mattes och Husses knä och studerade
mig hur jag tog hand om valparna, de små härliga
Puffarna Frk Gråpäronet och Yrvädret Tegelpannan som
jag måste erkänna att jag verkligen gillar.

Känner att jag har ett visst ansvar där som Man att
lära Tegelpannan hur man blir en riktig Gentleman
och det tror jag faktiskt att Narita upptäckte igår som sagt
när hon satt en bit ifrån och övervakade.
Hon uppskattade helt enkelt det hon såg när jag
så bta som möjligt fostrade Lilla Frk Gråpäron och
Tegelpannan. Ibland räckte det med att jag gick fram,
ställde mig så rakt och majestätiskt som möjligt,
höjde huvudet, sträckte på nacken och intog en
hög svansföring så visste de små Raringarna direkt
vad det var frågan om.
Då lugnade de ner sig i sin brottningsmatch som
vissa gånger började urarta när brorsan satte sig på
syster som då gav upp världens skri.

Här ser ni när Tegelpannan säger:
-Jag förstår nu Farbror Glide när han säger att han har 
världens bästa LillHusse!

-Tänk vad Farbror Glide är snäll mot oss trots att han
ibland ryter till när vi busar. Han är lite sträng
men ibland pussar han oss också så då känner vi
att han tycker om oss så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0