Tack Mormor Liz för finare bilder

 
Här gungar Mormor Tegelpannan så han ska få annat att tänka på
än mat, det lilla matvrak som han är samtidigt som hon är snäll och
kliar i munnen på honom för hans små sylvassa tänder kliar
något förskräckligt just nu.
Gungeli gung...
 Lilla "oskyldiga" Gråpäronet springer efter brorsan & muckar
 -Ha ha jag har dig syrran!
 -Wiiiiiiiii  Grrrrrrr!  
                                Bäst att skrika för FULL hals så att han ger sig, 
                                Klumpen jag har till bror!
 -Nåja, lika bra att gå därifrån, hon är ju ändå bara en liten tjej

 Nöjd Matte med världens sötaste lilla Tegelpanna

Hoppas jag också snart får träffa Tegelpannan för då ska jag minsann
sätta honom på plats och visa hur en RIKTIG Gentleman uppför sig.
Det är DÅ Narita äntligen kommer att upptäcka mig och se vilken
potential jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0