Testund hos La Familia



Eftersom det snart är dags för Puffarna att flytta till
sina nya hem ,så försöker jag vara där så mycket
det bara går  nu för det är en hel del  fostran kvar som
behöver göras innan.
Så det är bråda dagar för mig just nu kan jag lova.

Jag fick lov att sätta igång direkt när jag kom i dag för
både Tegelpannan & Gråpäronet blir busigare och
morskare för var dag  som går.
Matte och Mormor Lis drack te i godan ro
och Narita fick ledigt när jag kom så hon
satt / låg lugn som hon är i sin  Mattes knä
medan jag ensam fick "slita hund" och fara runt
som en "skållad råtta" tills jag hade fått pli på dom
båda små busPuffarna.



Efter lite tuktning så visste de vad som gällde.
 


Då kunde jag & Narita få bry oss om varandra en stund.



Men små busiga valpar glömmer fort vad som gäller så
Tegelpannan behövde sättas på plats mer än en gång
under kvällen.



Jag ÄLSKAR verkligen min lilla familj och tycker om
att uppfostra Naritas fina valpar för jag gör det
med kärlek, vänlighet och respekt så attvde vet vad som
gäller och hur de ska uppföra sig ute i sitt  kommande
hundliv.
Tänk om alla  små  valpar hade fått en sådan bra start
i sitt liv som dessa små Puffar har fått.
Tror de kommer att bli lyckliga, trygga och välmående
hundar som kommer att få ett mycket bra hundliv och
som kommer att glädja sina nya ägare under
många många år framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0