-Hunden är ute och går!

Stod nyss och pratade i telefon när jag hör följande från min kollega:
-Hunden är ute och går!

Tittar ut genom fönstret och får då se liten ulltuss trippa runt på
gårdsplanen bland alla stora tunga maskiner.
Det ser ut som om han är på väg ut genom grinden och mot vår
lunchprommenad väg dit vi brukar gå när vi är på kontoret.

Han ville inte gå med in när jag gick in så jag tänkte att han
får väl ligga kvar ute då en stund så kommer han väl in igen
när han har tröttnat.
Problemet var nog att dörren hade stängts så han kom inte in
och då tog han nog saken i egna händer och gjorde något annat
istället för att bara ligga och vänta.

Den lilla prommenerande hunden!image639


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0