Öppet Hus & Hundträff

Det var Öppet Hus på Mattes jobb i helgen.

Jag och Gimli var där tillsammans!

image653

Vi fick även besök av Söta Fröken Isa.

image654

Först luktade vi båda två i rumpan på Isa men sen slutade jag
men då FORTSATTE Gimli.
Nu kanske hon tror att jag är lika efterhängsen och ouppfostrad
som slyngeln Gimli...

 image655

Kolla Gimli hur han håller på medan jag försöker uppföra mig som den
Gentleman jag är och viska ljuva saker i Isas öra istället.

Måste försöka prata med henne idag igen om
hon är med sin Husse på jobbet...

image656

Ja & inte blev det bättre när vackra Lady dök upp.
Då var Gimli värre än värst och sprang efter henne
precis HELA tiden så hon fick lov att säga ifrån
hela tiden men tror ni han förstod eller brydde sig
om det?
Nejdå, han fortsatte att lukta och jucka på hennes ben så
hon blev jätteirriterad på honom.
Det lät rätt farligt när hon skällde till men det struntade
Gimli i så hans Matte fick lov att komma och ta honom
för han blev ju helt slut också efter all uppvaktning
som han utsatte Lady för.

Ladys Husse kallar henne för LillTjejen och har tatuerat in
Lady på sin arm. Min Matte trodde först att han hade en liten
dotter när han pratade om LillTjejen och att hon är på dagis
så tillslut fick Matte lov att fråga och då visade det sig att
Lady är en hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0