Sura Narita

I går kväll var jag hemma hos Narita.
Hon stod och vaktade i hallen så jag kunde inte komma förbi.
Så fort jag gick närmare morrade hon och visade tänderna åt mig.
Hon vägrade låta mig gå in till Matte i köket
så när jag tog mod till mig och trotsade henne och
försökte passera så hoppade hon på mig och la ner mig
samtidigt som hon nafsade till mig för att huta åt mig.
Det gjorde jätteont för hon fick med sin en hårtuss
när hon luggade mig. Jag skrek som en liten
griskulting av skräck.

Vart tog vår speciella connection vägen?
När hon och jag var sammansvetsade föräldrar åt
Gråpäronet och Tegelpannan?
Den relationen verkar vara som bortblåst tydligen...

Hon är sur Narita! En sur och tråkig gammal tant!
Passar vi då egentligen ihop är nog frågan jag bör
ställa mig. Jag som har så mycket kärlek och energi
att ge. Är Narita verkligen rätt tik för mig?
Är det så här jag ska bli behandlad efter varje löp period
som Narita har haft?
Är jag inte värd något bättre?
Kanske ska prata med Sally eller Mixa istället få se hur dom
känner för mig eller vad dom tror.
Måste nog snart göra något åt det här för så här kan jag inte ha det
längre..

I dag på Gärdet med flocken så var hon inte nådig alls mot
Spigge som hade Paxat Narita.

Han gick efter henne hela tiden för att ingen annan charmör skulle
kunna komma på tanken att närma sig henne.
 

Men Narita hutade åt honom HELA tiden.


Men detta rann av Spigge som teflon. Han var snabbt vid
hennes sida igen efter en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0