Begravning


I dag är det en sorgens dag för min Matte.
Hennes "klient" & nära, fina vän sedan 10 år tillbaka ska idag 
begravas.
Matte är ledsen och nedstämd för jag VET hur
mycket hon uppskattade kontakten med Tomas.
Matte klädde sig så fint i mörk dräkt och skrev ett brev
som hon tillsammans med en vit ros lämnade hos Tomas
i kistan där han låg. Efteråt var Matte lite nöjdare eftersom hon
såg hur otroligt lugn & fridfull han såg ut när han låg där
i kistan berättade hon för mig.
Nu får han äntligen den frid & ro som han så länge hade
sökt kära Tomas Domino.
Han var en fin människa som alltid hade
tankar på andra, mer än på sig själv så att andra mådde bra.
Träffade honom en hel del gånger genom åren och även hans
mammas hund Simba som jag rök i hop med tills de tvåbenta
förstod att vi var två hanar och inget annat.
Vila i frid kära Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0