Rutinställen

I morse tillhörde jag inte favoriterna hos Matte direkt.
Hon hade brådis och tänkte slå två flugor i en smäll genom
att dels betala parkering för bilen samtidigt som hon tog en
morgonprommenad med mig så jag fick morgonprutta.
Trodde hon ja...!
För när jag väl kom till porten igen så satte jag iväg i en
väldans fart och drog i väg med Matte.
Jag har nämligen mina speciella "bajsställen"
där jag gillar att lägga mina små "kluttar".
1. Vid cyklarna på Skeppargatan i hörnet mot Storgatan.
2. Mot stupröret vid väggen hörnet Storgatan-Storgatan.
3. Runt hörnet från Riddargatan mot Grev Magnigatan.
4. Mot väggen vid den långa raksträckan vid Spiltan.

I dag valde jag den rastplats som låg läääängst ifrån
vår port... Fniss fniss!
Matte var INTE lika glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0