Korv

Tack och lov fanns det en och annan snäll "Korvtant" i dag på

Östermalms IP som försåg mig med korv.

 
Jag slickar lite på den välsmakade korven för att få ha den kvar lite
längre.
 

 

Så fort någon annan hund närmade sig korven så vaktade

jag den med mitt liv.

 

Klämde gladeligen i mig två grillkorvar men då var de ju utan bröd.

Resten av dagen satt jag och väntade på mer...

Ger mig tusan på att det var stränga Matte som satte stopp för mer

korv, annars hade jag garanterat fått mer av den snälla tjejen som

såg hur utsvulten jag såg ut.

 
Vissa hundägare SKA bara inte ha hund när de inte kan se och
tillgodose en hunds bästa behov.
Min Matte ser ALDRIG när jag har brist på korv tex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0