SUCK Svea!

I dag är vi HEELT slut här hemma!
Svea har levt Rövare sedan hon kom i går
eftermiddag.
Inte stilla en sekund.
Upp och ner i sängen så vi har
knappt sovit något alls i natt.
Först hoppar hon ner från sängen men så
kommer hon inte upp för egen maskin så då sitter
hon nedanför och skäller sitt gälla skall tills trött Matte
måste lhyfta upp henne i sängen igen.
Detta höll hon på med flera gånger än "vad som kan anses normalt"
i natt.
Efter den störda nattsömnen för Matte så försökte hon
sova på dagen idag men då skulle Svea bära runt på
saker i sängen som hon tagit olovligen ur Mattes väska.

Har nu tuggat sönder en rosa penna för Matte,
En blyertspenna för LillHusse.

Rivit sönder ett tidningsurklipp som skulle sparas.
Dragit ur skräp ur pappersinsamlingen ett flertal gånger,

sugit ur det sista ur en kastad festis från skräpkorgen.
Masakerat & strött ut några torra blommor som låg i skräpet.

Varit upp på rumsbordet två gånger och tagit saker
därifrån
 
fast hon vet att det är förbjudet.

Bajsat inne TVÅ gånger i dag.

Ätit ur Mattes tallrik så hela skägget blev fullt med fil & müsli
Kissat flera stora pölar inne i rummet.

Som ni ser på bilden så är hon inte still en sekund idag.

Vi har träffat Wilma idag!
Världens finaste Wilma har äntligen kommit hem
från landet igen.
Även Wincent träffade vi till Sveas stora lycka.
Jag hutade åt honom när han kom för nära mig men Svea
gillar honom skarpt.
En liten valp kom förbi på trottoaren och den lilla
men även den nyblivna Matten satte jag skräck i när jag
la ner den skrikande sprattlande valpen på rygg.
-Grrrr! Här är det JAG som bestämmer!
Trots att det är Svea som retar upp mig idag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Glide! Du kan verkligen inte ha det lätt med en sådan yster prinsessa på besök. Vilka bus hon hittar på!! Men jag känner igen dessa yorkiefasoner...vår Godis verkar vara ganska lik Svea fast han är två och ett halvt! Inte valp längre alltså.

Kramar från Lotta, som skrattar så tårarna sprutar när jag läser om era äventyr!

2009-08-28 @ 10:44:21
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0