Dagens Svea!


♥   En i båda ändarna söndertuggad blyertspenna
♥   Ett söndertuggat pärlhalsband som Matte fått i present
♥   Utbajsade kottar på rumsgolvet
♥   En kissfläck i källaren på väg ner till tvättstugan
♥   Mattes FAVORITTROSOR sönderbitna i grenen, STORA hål gjorda av
     små Prinsess spiggar till tänder.
♥   Sönderbiten lampförpackning med julgransljus


Just nu har jag ett "ont öga" till den lilla Prinsessan...
Är hon verkligen mogen att föda mina valpar tro?
Vilket ansvar kommer hon att ta mot våra eventuella avkommor?
Blir det JAG som får dra hela det tunga lasset?
Jag har en hel del att fundera på tills nästa löp tror jag!


Kommentarer
Postat av: Torsten

Hahaha!

Trosor är bäst!

Själv smyger jag in i tvättstugan och knycker ett par när jag får chansen...



En riktig julpuss från din släkting Torsten

(som läser och skrattar varje dag!)

2009-12-16 @ 23:52:30
Postat av: Anna Å

Hej

Ha ha Torsten sa ett par sanningens ord,jag läser och skrattar också varje gång DU är för HÄÄÄÄÄRLIG Glide och så Svea förstås.

Bebisar skulle ju lysa upp hela stockholms gator när de sen är ute ha ha.Kram matte Anna med Alice

2009-12-17 @ 07:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0