Gott Nytt År!

Graphics Jag är sjuk just nu.
Känner mig jättehängig och ligger helst.
Svansen hänger rakt ner och jag lufsar
de få gånger jag hasar mig över golvet.
Släpar gör jag också med bakdelen.
Blir matad med ostkrokar som jag med
nöd och näppe äter.
Känner mig matt och undrar om jag har
feber?


Önksar alla mina fina och trogna läsare
ett Gott Nytt År i alla fall.

Mitt 2009 har varit bra.
♥ Jag har lärt känna Prinsessan Svea
♥ Fått gå många och långa prommenader
   tillsammans med Gärdesflocken
♥ Fick cykla nästan varje kväll i somras
♥ Smilla och hennes familj stannade i trappen
   och flyttade inte som de tänkte

Jag önskar mig av 2010;
♥ Att få bli Pappa
♥ Få gå åtminstone en utbildning med Matte
♥ Lite mer varierad kost och INTE bara torrfoder
♥ Att den dumma brevbäraren slutar komma och
   slänga in okända föremål in på MITT revir
♥ Långa och härliga prommenader


Gott slut och Gott Nytt År hälsar

sjuk Glide Graphics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0