Smillas klor låter


I dag är Smilla på långbesök hos mig.
Hennes familj är i Göteborg på Pippi Långstrump teater och kommer hem i morgon.
Smilla har varit orolig sedan de åkte så hon hoppar upp & ner i sängen HELA TIDEN
hos sjuka Matte.
Jag kan ju inte hoppa upp i sängen så jag får stå nedanför och gnälla tills Matte lyfter
upp mig.
Så fort det går någon i trappen eller hissen förflyttar sig så hoppar Smilla ner från
sängen och varje gång så RAFSAR hennes klor i golvet så det låter enormt högt.
Tycker synd om Matte som bara vill sova och vila när Smillas rafsande och upp och ner hopp
är det enda som hörs.
Nu är Smillis nere hos sig ensam och vilar & vi slipper vi höra klorafset hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0