Jag VET att bollen är där!

När Alicia den lilla Prinsessan var hemma hos mig sist
så pillade hon in en av mina bollar i ett hål på min
högtalare.
Bollen rullade lätt in men gick sedan inte att få ut.
Eftersom jag kände på lukten att den var där inne
så satt jag mig och gnällde framför högtalaren så
Matte skulle förstå att hon genast skulle ta ut den åt mig
för VAD har MIN boll att göra inne i en högtalare?
Matte fick inte ut den så hon försökte lura mig genom att
ta en annan boll och låtsats få ur bollen som
"Den klåfingriga lilla Prinsessan" hade petat in.
-Men titta här Glide, nu kom bollen ut igen hörde  jag
Matte ljuga för mig.
-Åhnej, mig lurar man inte så lätt!
Jag VET att bollen är kvar där inne för det känner jag på lukten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0