-Skämmit! sa Matte

Jag kan ibland ha lite svårt för att veta om vi är inne eller ute...
Som idag till exempel.
När vi var inne på Åhlens så fick Matte se mig när jag lyfte på
benet mot en vägg.
Lite onödigt att hon såg det kanske för hon
fyade mig och frågade vad jag höll på med.
Men så gjorde jag det igen men då mot en vit fluffig sängkappa ïnne
på Åhlens som dom hade byggt upp som utställningsex...
Jag gjorde det så diskret som möjligt men tror ni inte på fasen
att Mattes hökögon även noterade denna lilla lyftning av mitt ben och
då TÅGADE VI OMEDELBART ut ur butiken för då sa Matte att hon
skämdes över mig och frågade mig om jag hade blivit helt snurrig.

Men är det alltid så lätt att veta om man är inne eller ute
när man går i koppel då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0