Följer med på det mesta

Jag får följa med på det mesta som min Matte
ska ut på. Som här tex när vi i arla morgonstund
är med Laila hos doktorn för att kolla så hon mår bra.
Tur nog mår hon aldeles utmärkt bra och fick inte en enda
krumelur om att något var fel el saknades.
Jag var lite rädd när den stora svarta
"ormen" kom farandes i luften, den som var fastkopplad med
Laila i hennes bak..
Hurra att vår Laila åtminstone mår prima!


Här är jag "kuttersmycke" åt en hjullastare.


Puh så trött jag blir av att vara med på alla dagens
aktiviteter. Här gäller det att vila mig i form...
På Mattes skrivbord gillar jag att ligga för då kan hon
inte arbeta utan är tvungen att klappa mig istället.
Finulit vá?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0