Gärdes runda

Träffade hela härliga Flocken i dag
på Gärdesrundan men hängde mest med
Ratatouille den här gången.
Han sprang efter mig hela tiden när han inte
sprang runt och skuttade eller busade.
En pigg och rolig kompis som är full av energi.
Han är alltid med där det händer något och där
han är, det händer det alltid saker.

Dax att kapa luggen kompis?

Vi verkar tydligen ha samma tiktycke

Svinto i farten

Tant Sara är en klok gammal dam för hon tar ALLTID
en GENVÄG när vi kommer till ett speciellt ställe på rundan.
Där lunkar hon in & genskjuter oss så hon sparar några steg
än vad vi andra gör och ändå hinner hon i fatt oss.
Hon är lite bekväm (läs LAT!) av sig Gumman Sara!

Helt plötsligt hör jag någon ropar:
-Kiosken är öppen! och framför mig ser jag
Frans "Godisutdelaren Nr 1" och Sally komma
cyklande.
Det är alla hundars lycka när ryktet når ett hundöra
att Frans är i närheten för då vet man att det blir mjuka goda
Frolic till ALLA hundar som kommer i hans närhet.
Sally och jag blev jätteglada över att träffas igen.
Det var ett tag sedan sist vi möttes. Men alltid lika
trevligt att träffa TeflonSally.

Eftersom jag gillar att springa först i Flocken så hann
jag både vara på stenar & i

löven och lukta.

Jag lyfte på benet ungefär 243 gånger under den timme vi
var ute och gick.
Är man nödig så är man!
Men Matte säger att det enbart är för att få fram budskapet
*Glide was here* så det låter jag henne tro.

Lite ♥ blev det också för min del.
En vansinnigt attraktiv liten puma hånglade upp mig där mot
stenen och ja, vi kanske ska ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0