ÖveraskningsDag

I dag blev jag glatt överaskad när jag kände på mig att
Matte planerade en överaskning åt mig.
Jag skulle få åka till Flocken på Gärdet!
Jippi!
Ställde mig upp i bilen och pepgnällde redan när vi var
på Valhallavägen så glad blev jag.

Sedan trängde jag in mig på förarsidan för att kunna vara med
och påverka att färden verkligen gick mot Kaknäs.

Jag hann precis anlända för att ta emot min Älskling
Narita som kom springande emot mig.
Hon har ju sina hormonsvängningar den tiken
så ibland är vi ihop och ibland inte.. Idag var vi
ihop! Hurra!

Tack Snälla Selda för att du kom och hälsade mig
-Välkommen tillbaka!
Det gjorde mig glad.

Men jag har lite svårt att förstå Seldas och Corgisarnas
enorma aptit på Hästbajs.
-"Smaskens! Det smakar precis som ljuvlig sorbé!"
ropar dom men jag är fortfarande lite skeptisk.
Får nog jobba på att uppskatta smaken ett tag till
för jag busäter hellre "halvätna-gamla-smörgåsar
-som-dagisbarnen-slängt -utanför-dagis" om
jag får välja.

-Tack Matte för en överaskningsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0