I'm in love!


I dag upptäckte jag Ljuvliga Ester i GärdesFlocken!
Kanske var det ljuset eller doften av vår i luften som gjorde
att jag såg henne i en helt annan dager just i dag men
kär blev jag allt. Gjorde min allra bästa svansvift för henne
och det lyckades för jag fick pussa henne och nu
tror jag att  vi är ihop. Vi får väl se nästa gång vi träffas
hur det ligger till med den saken.


Esters systrar Selda &

..Smilla övervakar oss för att se till att allt går rätt till

Som om det inte räckte med "Två vaktande systrar" så 
kom även övervakare Spigge och deltog i bevakningen.
Suck, ALDRIG får man vara i fred...

Mimmi bar pinnar som vanligt och tittade med bedjande 
ögon på alla tvåbenta för att vädja om att de skulle 
kasta pinnen. 

-Har du möjligtvis några Doggykulor över för en liten 
utsvulten Ulltuss på diet kanske?

Pamela slöt upp med sin flock och då blev jag lite rädd 
tills jag upptäckte en mindre tik som jag snosade i rumpan.
Men då kastade Pamela en skrammelburk på mig så
då fick jag istället fly upp på stenen för oj så illa det lät.
-Ja Pamela, jag HAR uppfattat ditt budskap om att jag INTE
ska lukta din tik i baken! 
Sen är frågan om jag tänker låta bli med det?
Får se om jag har lust att sluta med det.

Matte förälskade sig i en 7 månader gammal Musse
och han var svår att få med på bild för han hade så
mycket spring i benen.

Matte den stackaren då trampade i hundbajs som hon skulle
skölja av sig och trampade igenom lite is och plurrade med
ena benet samtidigt som hon fastnade och vred till
så nu haltar hon runt med linda på benet och kan knappt gå.

Tur att vi kidnappade Lis och tog med henne till Gärdet.
Då fick jag chans att sitta i hennes varma knä både när vi 
åkte dit och hem. Tvärr var inte Narita med men det gjorde
inte så mycket för då hade jag ju chans att upptäcka Ester 
som sagt.
Åååhhhååå Ester, min lilla Ester går jag här hemma och 
nynnar just nu. Undrar om hon tänker på mig också just nu?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0