Lördagen på Gärdet

Det var en bra helg för mig.
På lördagen fick jag träffa GärdesFlocken
och det var ju trevligt som vanligt tills
någon nämnde ordet
DUSCHA!
Då gick jag och gömde mig hos
Viggos Matte för hon är snäll hon och
skulle ALDRIG komma på att ens
nämna ordet för mig.
Sen hade hon nya fina gummistövlar också idag.



-Min Matte är dum!
-Spigge, Din Husse är också jättedum! som säger att jag ska
duscha när jag kommer hem!

Den här damen doftade verkligen gott.
Jag lyssnade inte alls på Matte som bad mig sluta
lukta henne i baken utan fortsatte tills
Spigge sa till mig.
-Glide för i h-vete! Sluta!

Sen gick vi hem till Narita och fikade lite.

Jag fick ta soffan..

medan räven nöjde sig med golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0