Wilma

Ok, jag har varit kär ♥ ett antal gånger i mitt liv men
ALDRIG någonsin känt så här som jag nu känner när jag
träffar...

Hon är den mest underbara lilla ljuvliga dam man kan tänka sig.
Passar mig i färg,  storlek, ålder och lynne.
Vilket fantastiskt par vi skulle bli och för att inte tala om
valparna vi skulle få.
När vi möts så lägger sig Wilma ner och väntar in mig
och jag möter henne med pussar i massor.
Hon brukar också ge mig en och annan puss men oftast
vill hon kramas och det säger  jag inte heller nej till.
Eftersom hon har en trevlig Matte så brukar jag vara noga med
att hälsa även på henne så hon ska se vilken gentleman
jag är och kanske påverka Wilma i fråga om framtida
partner för henne.
-"Men så här förtjust brukar INTE Wilma vara i andra
hanhundar hon träffar!" sa hon sist vi träffades.

Jabadabbadoooooo så lycklig jag blev av att höra det!

Puss på dig min Prinsessa!

Glide
 ♥
Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0