Boxrar - Nähä tack!


Jag gillar INTE Boxrar!
Linus höll ju på att ta död på mig för något år sedan
på Gärdet så efter den gången så har jag panik
för boxrar även fast jag vet att det finns en hel del
snälla också men tyvärr träffade jag på en i går kväll
som inte tillhör den skaran.
Jag och Smilla var vid Spiltan när Mixi kom och
först hoppade på "Smillis" men tur nog
tog Everts snälla Husse tag i henne då och
bände isär dom. Smilla skrek som en
stucken gris.
Plötsligt hoppade Mixi på mig och la ner mig också.
Jag kände igen min rädsla sedan Linus och Gärdet
så jag skrek i högan sky innan Everts Husse tillika
Rositas plast Husse återigen
fick rycka bort Mixi som låg tryckt ovanpå mig
så nu är Everts Husse både min och Mattes stora
Idol!
-Wow vilken kraftfull Man! väser Matte,
men så är han Dalkarl också den gode Thomas.

Brr.. jag ska INTE gå till Spiltan mer så länge
Mixi går dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0